luni, 18 mai 2015

Costume baie foarte frumoase!

Salutare,


Se apropie cel mai asteptat anotimp al anului , VINE VARA !!!
Da vine cu pasi repezi si in curand o sa mergem la mare, la soare, si o sa avem nevoie de costume de baie.
Si nu orice costum de baie, ne trebuie unul de foarte buna calitate si foarte frumos ca sa ne scoata in evidenta calitatile corpului.
Eu personal prefer costumele de baie din 3 piese, mi se par mai sexy, mai elegante si totodataa mai decente.
Am gasit ceea ce cautam  la COSTUME-BAIE.RO!
Uitati doar doua modele de costume de pe acest site online.
Nu sunt superbe?

Va prezint si voua 2 COSTUME DE BAIE DIN 3 PIESE ABSOLUT SENZATIONALE

Primul pe lista preferintelor mele

Costum de baie Victoria M-114 negru cu dungi (156) by MARKO

Costum de baie din 3 piese  absolut senzational la Pretul de 175.76 lei

Detalii: Costum de baie Victoria M-114 negru cu dungi (156)

Este un Costum de baie 3 piese ce are cupele intarite si prevazute cu armatura metalica, buretei push up detasabili. Sutienul se leaga dupa gat si se prinde la spate, slip 1 este clasic, slipul 2 slip clasic ce se leaga in laterale.

Al doilea pe lista mea de preferinte

Costum de baie Victoria M-114 Albastru cu dungi (156) by MARKO

Un alt costum de baie din 3 piese foarte frumos  Pret: 175.76 lei

Detalii: Costum de baie 3 piese ce are cupele intarite si prevazute cu armatura metalica,sutienul are buretei push-up detasabili si se leaga dupa gat si se prinde la spate.

Slip 1 este clasic la fel sis lipul 2 numai ca se leaga in laterale.


Eu am ales ca sa mi comand de la Costume-baie.ro. Voi ce alegeti?
Si nu uitati sa profitati de oferta, inscrieti-va pe site cat mai repede si beneficiati de discount 5 % la toate produsele!

ASA CA SPOR LA CUMPARATURI SI NU UITATI S AVA BUCURATI DE VARA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu