miercuri, 18 mai 2016

Cele mai frumoase petreceri cu personaje pentru copii


Mai sunt doar cateva zile si vine ziua de 1 Iunie , ziua internatioanla a copilului cand milioane de copii din intreaga lume sunt sarbatoriti. Cu prilejul acestei ocazii speciale se organizeaza petreceri care mai de care mai reusite. Stim cu totii ca in ziua de astazi copiii sunt din ce in ce mai pretentiosi si isi doresc sa aiba parte de petrecerile cele mai frumoase ca sa se mandreasca in fata prietenilor cu acestea. Din acest motiv ca parinte e foarte greu sa te ridici la inaltimea asteptarilor copilului tau. Tot cu aceasta ocazie speciala scolile, cresele si gradinitele organizeaza si ele petreceri in cinstea copilasilor.
Atat pentru petrecerile mari organizate de institutii cat si pentru petrecerile private mici se apeleaza de cele mai multe ori la firme specializate pentru inchiriere personaje  pentru cele mai tari petreceri cu personaje pentru copii.

De unde inchiriem cele mai frumoase personaje pentru cele mai tari petreceri?

Sunt foarte multe firme care inchiriaza personaje pentru copii insa nu toate au costume si preturi foarte bune. Eu personal am apelat la Paradisul personajelor Bucuresti o firma de care am fost foarte multumit atunci cand am apelat la serviciile oferite de acestia. In urma cu mai bine de 2 luni am fost insarcinats a ma ocup de o petrecere privata la societatea la care lucrez , petrecere la care au fost invitati foarte multi copii. Ca sa ma asigur ca acestia se vor simti bine si se vor distra am inchiriat cateva personaje de poveste si le-am adus la petrecere. Mai mult de atat aceste persdonaje i-au incantat pe cei mici cu jocuri interactive cu activitati de modelaj baloane, dansuri si face-painting.
Am fost foarte bucuros cand am vazut cat de fericiti sunt copiii ca au avut ocazia sa se intalneasca cu personajelor lor preferate din desenele animate si ca petrecerea in sine a fost una foarte reusita. Am primit chiar si laude de la sefii mei pentru aceasta petrecere desi meritele absolute sunt ale firmei Paradisul Personajelor Bucuresti care prin personalul calificat si costumatia de calitate care imita perfect personajele mult indragite de copii , activitatile intreprinse de acestia au facut ca petrecerea sa fie una memorabila atat pentru copii cat si pentru adultii prezenti la eveniment.

Daca urmeaza sa organizati petreceri cu personaje pentru copii va recomand sa apelati la Paradisul Personajelor Bucuresti si veti avea parte de clipe de neuitat, de copii fericiti si cele mai bune preturi. Va las aici si numerele de telefon  0721.939.110; 0765.936.108 sau 0726.340.390 pentru a suna chiar acum sa va rezervati din timp personajele preferate .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu