vineri, 6 mai 2016

Lenjerii de bumbac 100% modele moderne la cel mai bun pret de la Cumparamisim

Cautam zilele acestea sa achizitionez cateva lenjerii de pat pentru a le inlocui pe cele vechi. Dupa mai multe ore pierdute prin magazinele locale m-am convins ca nu am nicio sansa sa gasesc lenjerii de pat moderne la preturi accesibile intr-un oras mic ca al meu.
Intr-una din zile m-am intalnit cu un prieten si i-am povestit si lui de problema care ma apasa. Nu ma asteptam sa primesc solutia salvatoare tocmai de la el insa ma bucur ca s-a intamplat sa-l intalnesc la momentul potrivit.
El mi-a recomandat sa achizitionez lenjerii de bumbac 100% modele moderne la cel mai bun pret de la cumparamisim si mi-a garantat ca voi fi pe deplin multumit de calitatea acestor produse.
Sincer la inceput am fost putin sceptic si nu l-am crezut insa am intrat pe site si m-am convins imediat ca la Cumparamisim chiar sunt foarte multe modele de lenjerii moderne la preturi foarte bune.
Am ales si de aceasta data lenjerii din 100% bumbac pentru ca aceste lenjerii de calitate ma ajuta sa am parte de un somn bun odihnitor si in plus de asta rezista si foarte bine in timp si sunt si foarte usor de intretinut.
Am ales nu una ci trei lenjerii pentru pat moderne de la Cumparamisim atat de mult mi-au placut modelele de pe site.
Toate cele 3 lenjerii sunt fabricate din Bumbac 100% si sunt compuse din 6 piese ideale pentru paturile de mijloc din dormitoare. Acestea contin cearceaf pilota 200x230 cmcearceaf de pat 220x230 cm,2 buc fata de perna de 70x70 cm si 2 buc fata de perna de 50x70 cm
Aceste 3 modele sunt preferatele mele
Sunt 3 lenjerii pentru pat moderne care vor imfrumuseta cu siguranta dormitorul meu si datorita lor voi avea parte de un somn de calitate.
Pretul platit pentru acestea lenjerii superbe este unul corect avand in vedere ca acestea contin 6 piese si sunt confectionate in Romania la Pucioasa din bumbac 100 % de calitate superioara iar tesatura este de tip percale.

Ce ziceti de alegerile mele?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu