marți, 14 iunie 2016

Imi doresc o casa de vis

Ca orice om pe lumea asta am visuri pentru care lupt in fiecare zi. Visuri care doar cu multa munca, credinta si incredere le voi putea realiza. Pana la varsta mea am reusit sa imi indeplinesc o parte din acestea insa drumul meu nu se opreste aici. Cu fiecare vis apare un altul, mai maret, mai greu realizabil insa cu cat este mai greu cu atat ma incapatanez sa lupt cu toate fortele posibile sa imi ating telul. Dupa cum am mai zis nimic nu e usor, viata noastra este presarata cu obstacole care ne pun la incercare drumul nostru in viata care insa ne fac mai puternici si mai increzatori in propriile noastre forte. Tocmai datorita acestor obstacole ne dam seama cine suntem de fapt si incotro ne indreptam.
Am visat sa am o casa a mea si din fericire mi-am atins scopul. A fost un vis greu de realizat insa mi-am dorit atat de mult ca acest lucru sa se intample incat nimic si nimeni nu mi-a stat in cale.
Am reusit sa o cumpar gata construita insa nefinalizata asa ca visul meu nu e indeplinit in totalitate.
Nu asa arata casa visurilor mele. Mai e mult de munca asa ca m-am decis sa nu mai aman. Chiar astazi voi vorbi cu o echipa de mesriasi si ma voi ocupa sa cumpar materiale de constructii potrivite pentru realizarea finisajelor.
Imi doresc o casa de vis si voi munci zi si noapte daca va fi nevoie ca sa o obtin. Am incredere, am vointa si cu ajutorul lui Dumnezeu voi reusi sa o am cat mai repede posibil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu