sâmbătă, 18 iunie 2016

Izolarea apartamentului

Dupa cateva zile dupa ce m-am mutat in noul meu apartament am fost vizitat de catre o Doamna simpatica despre care am aflat ca este vecina de la parter. Am fost foarte surprins ca a sunat suneria mai ales ca nu stiau foarte multe persoane noua mea adresa dar cu toate astea i-am raspuns imediat curios fiind de persoana care se afla dincolo de usa si de scopul pentru care ma viziteaza.
Vecina venise sa imi spuna ca toti locatarii s-au pus de acord sa izoleze apartamentele
 Ca au vorbit deja cu o firma care sa se ocupe de lucrare si ca ar fi bine sa fiu si eu de acord. Mi-a spus care sunt costurile pentru manopera cat si pentru , polistiren, adeziv polistiren , plasa, dibluri si tot ceea ce inseamna materiale pentru realizarea unui termosistem.
Sincer nu ma asteptam la o astfel de propunere asa repede insa izolarea apartamentului trebuia facuta cat mai repede posibil din diversi factori precum izolare termica, izolare fonica, aspectul clDirii. Asa ca am acceptat , am dat un avans, am semnat contractul si apoi a venit firma specializata, care a montat schela si s-au apucat de treaba. La finalul lucrarilor am achitat diferenta de bani si am fost placut impresionat de rapiditatea cu care s-au facut lucrarile cat si de rezultat. De acum blocul nostru arataca nou iar pe timpul iernii caldura ramane in casa iar vara caldura ramane in exterior. Sunt foarte multumit de aceasta investitie, a meritat toti banii. Facturile la gaze pe timpul iernii vor fi mult mai mici iar vara nu voi mai avea probleme majore cu caldura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu